سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار بسته حمایتی 98

استعلام بسته حمایتی دولت

آخرین اخبار ثبت سبد کالا 98 و بسته حمایتی دولت 98/ سبد حمایتی کالا تامین اجتماعی

جزئیات استعلام بسته حمایتی دولت برای کارمندان و کارگران (بسته حمایتی کارگران) و اقشار کم درآمد و مشمولان سبد کالا 98 و کد بسته حمایتی دولت تامین اجتماعی اعلام شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ دولت برای جبران افزایش قیمت ها پنج بسته حمایتی ضد تحریم در نظر گرفته که از جمله آنها، واریز بسته حمایتی دولت و سبد کالا 98 کارمندان و کارگران (بسته حمایتی تامین اجتماعی و کارگران) و اقشار کم درآمد است تا بخشی از این تنگی معیشتی جبران شود. بر این اساس همه افرادی که درآمد زیر 3 میلیون تومان دارند از جمله کارگران تامین اجتماعی، بیمه شدگان تامین اجتماعی و بازنشستگان تامین اجتماعی، مشمول دریافت طرح بسته حمایتی دولت و سبد کالا 98 هستند. توزیعبسته حمایتی دولت به حساب یارانه افراد از اواخر پاییز آغاز شد و تا کنون افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، کارمندان دولت، کارگران تامین اجتماعی و برخی از افرادی که یارانه دریافت می‌کنند، کارت یارانه آنها شارژ شده است و دولت درباره سبد کالا وعده داده که کارت سبد کالای باقی افراد نیز به زودی شارژ خواهد شد. 

 

در خصوص ثبت سبد کالا و ثبت نام بسته حمایتی دولت و استعلام بسته حمایتی دولت و کد سبد کالا اخبار متعددی خصوصا برای مشمولان تامین اجتماعی و جاماندگانبسته حمایتی دولت منتشر شده و راه اعتراض به بسته حمایتی منتشر شد اما در واقع سامانه و سایت سبد کالا به صورت رسمی وجود ندارد و تنها برای سبد کالا تامین اجتماعی یک سامانه تدارک دیده شد و فرصتی ده روزه برای اعتراض قرار داده شد که جزئیات آن در ادامه آمده است.

 

آخرین اخبار:

مبلغ سبد کالا رمضان 98 کمیته امداد و بهزیستی تا پایان پنجشنبه 19 اردیبهشت 98 به حساب مشمولان کمیته امداد و بهزیستی واریز می شود.

سبد کالا رمضان 98 برای بهزیستی و کمیته امداد + مبلغ